HTML

Becat

Társadalomról, politikáról, gazdaságról, napi hírekről

Friss topikok

  • Becat: Cyr! Mi barátok leszünk! :-) Én nem szégyenlem a gondolataimat, azt sem, hogy néha nem „okosak”! ... (2008.01.28. 09:12) BKV

Linkblog

Archívum

2008.01.23. 10:03 Becat

BKV

A következő életemben BKV vezérigazgató szeretnék lenni!

Az a tökéletes munka! Egy igazán kaotikus vállalat élén állni, hatalmas pénzeket havonta zsebere tenni és év végén jutalomért járúlni. Igen ezt tényleg így kell csinálni!

Azért az elgondolkodtató, hogy miért is kapja mindezeket a juttatásokat?

A menetrend szerint nem közlekedő athok jellegel megállóba csapodó járatokért? vagy a teljesen retkes és undorító járművekért, esetleg az éves veszteség maximalizálásáért?

Szeretnék versenyt hírdetni az utas közönség között! Ki utazik a legretkesebb BKV járatokon? címmel!

Szerintem nem kellene nagyon híresztelni, hogy " Mi az utasokért vagyunk" miközben már annyiba kerül egy BKV jegy, hogy inkább mindenki gyalog közlekedik, és akkor még nem beszéltünk a jólképzett ellenőrökről akiket bántani nem érdemes de azért válogatni szerintem jó lenne  pl. egy laza IQ teszttel! Inkább megérné mint fegyvert adni a kezükbe!

Teljesen logikátlan gondolatok cikáznak a fejemben, mint pl.

- hogyan lehetséges, hogy Budapestnél nagyobb városokban megoldott a tömegközlekedés

- aránylag normális jegyárak mellett hihetetlen szinvonalú járatok közlekednek

- az ellenőr nem a mellkasával és betámasztott lábakkal akadályozza meg, hogy tovább haladj ha kéri a jegyedet hanem megkér rá, hogy mutasd meg.

Lehet, hogy meg is válaszoltam a saját kérdésemet miszerint miért is kap egy vezérigazgató hatalmas pénzeket?

Azért, hogy nyugodtan mondhassák kishazánkba érkező túristák: "Ez tényleg a balkán kapuja!

6 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://gondolkodj.blog.hu/api/trackback/id/tr24308306

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Cyr · http://gyermekszoba.blog.hu 2008.01.24. 10:47:15

"athok" jesszus, most leszek rosszul....
ad hoc, te félművelt, te....

tojásosnokedli 2008.01.25. 00:31:58

Cyr, köszönöm. Én nem tudtam volna ilyen finoman.
Drága Becat, ha már ostobaságok jönnek ki belőled, legalább helyesen, pls.

rgranc 2008.01.25. 11:27:19

Az athokon én is kiakadtam első olvasatra. Minek használ ilyen kifejezéseket az, aki félig analfabéta?

A "hírdetni" vagy a "túrista" ez mellett már fel sem tűnik.

becat 2008.01.27. 13:59:33

Köszönöm a hozzászólásotokat! Megláttam a bennetek rejlő jót és tudom, mindennel egyetértetek, amit írtam csak a helyesírásomat nem szívlelitek! Oké Ti se hibázzatok!!!! :-)

Cyr · http://gyermekszoba.blog.hu 2008.01.27. 17:58:28

Fő az optimizmus, megnyerő hozzáállás! Ha azonban szabad megjegyeznem, következtetésed közepesen pontatlan. Személy szerint mindössze egyetlen dologgal értek egyet az általad leírtak közül: "teljesen logikátlan gondolatok cikáznak a fejedben".

Becat 2008.01.28. 09:12:09

Cyr! Mi barátok leszünk! :-) Én nem szégyenlem a gondolataimat, azt sem, hogy néha nem „okosak”! :-)
süti beállítások módosítása